Wat zoek je?
Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend bij:
Familyrollo S.A
ul. Kaliska 38
62-300 Wrzesnia
of per e-mail: info@familyrollo.nl
In de klacht moet de Klant zijn/haar naam, postadres, bestelnummer en een beschrijving van het probleem vermelden.
De Verkoper verbindt zich ertoe om elke klacht binnen 14 dagen in behandeling te nemen en, indien dit niet mogelijk is, de Klant binnen deze termijn te informeren over de eventuele reële termijn voor de behandeling van de klacht.
In geval van tekortkomingen in de klacht zal de Verkoper de Klant oproepen om deze binnen 7 dagen na ontvangst van de oproep door de Klant aan te vullen.
Als je een pakket van een koerier ontvangt dat beschadigd is, kun je geen claim indienen bij Familyrollo S.A..
Als de koerier persoonlijk een pakket aflevert dat tekenen van schade vertoont, is het absoluut noodzakelijk dat je de inhoud in zijn bijzijn controleert of dat je het pakket niet afhaalt. Als je denkt dat er met iets geknoeid is en dat er iets ontbreekt, moet je ONMIDDELLIJK een schaderapport opstellen met de koerier ter plaatse. Zonder dit document is een schadeclaim niet geldig.